西早金兑

我叫energy 27岁
有一份看似体面但却让我有点困乏的工作
我有两件衬衣 两双帆布鞋 一柜子的书 一抽屉CD
我喜欢喝茶
在家只喝纯净水
我抽烟 偶尔喝酒
目前 单身
以及
I am a designer..
----------------------------------
更多作品请查看:
dribbble.com/energyrui
www.behance.net/energyruirui

© 西早金兑

Powered by LOFTER
演唱会摄影/The concert photography
演唱会摄影/The concert photography
演唱会摄影/The concert photography
演唱会摄影/The concert photography
演唱会摄影/The concert photography
展览摄影/Exhibition of photography
纪实摄影/Documentary photography
纪实摄影/Documentary photography
纪实摄影/Documentary photography
纪实摄影/Documentary photography

摄影作品/Photography Show


喜欢摄影。但不专业。凭感觉拍摄。我喜欢看现场,喜欢瞎逛。看到喜欢的都会拍。所以我只是个喜欢摄影的设计师。

Like photography. But not professional. Like the feeling of taking pictures. I like music lives, like exploring city.I like take photos for the things . So I'm just a designer who likes photography,

(严禁转载盗用)


评论
2015-09-18